شربت فاموتیدین دخترمو بذارم تو یخچال؟

۲ پاسخ

منم دکتر به دخترم این شربتو داد چون رفلاکس داره ولی نگفت تا چند ماهگی بهش بدم همه. میگن اگه زیاد بهش بدی معدش حساس میشه الان یه هفته قطع کردم ولی وقتی بهش شیر میدم به خودش میپیچه و تا استفراغ کنه کامل بعد راحت میخوابه چرا بنظرتون

نه نیازی به یخچال نیست
ولی بزار توی جعبش نباید نور بهش بخوره

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۶ ماهگی