منم دکتر به دخترم این شربتو داد چون رفلاکس داره ولی نگفت تا چند ماهگی بهش بدم همه. میگن اگه زیاد بهش بدی معدش حساس میشه الان یه هفته قطع کردم ولی وقتی بهش شیر میدم به خودش میپیچه و تا استفراغ کنه کامل بعد راحت میخوابه چرا بنظرتون
نه نیازی به یخچال نیست
ولی بزار توی جعبش نباید نور بهش بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.