چرا من این ماه تو پریودی درد نداشتم ؟
یعنی رحم گرم میشه ؟

۳ پاسخ

مال منم قط و وصل میشه لعنتی یهو نمیاد ذوق میکنم ک تموم شده یهو قُلُوپ قُلُوپ میاد🫤😤

منم این ماه پریودیم خیلی مسخره بود

دقیقا منم اولین ماهیه که خیلی کم درد داشتم هر ماه میمردم ازدرد شاید بخاطر اب و هواس 😐

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی