۵ پاسخ

وانیلی در حد دو سه قاشق کوچیک اشکال نداره زیاد ن

ااا من خیلی وقت میدم🙂

بستنی وانیلی مجازه سعی کن بعدازظهر به بعد ندی چون تو خواب شبش تاثیرداره دیدم ک میگم😂

آره بابا
بستنی وانیلی بده کاکایویی نده

اره دیگه الان بهش بده ولی نه خیلی

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی