به نظرم ۱۴ هفته به بالا میگن من ۱۲ هفته و ۳ روز رفتم ان تی نگفت بهم
از ۱۵هفته اگه نی نی همکاری کنه و دکترم خوب بتونه تشخیص بده ولی صد درصدش ۱۸هفته هستش
سونوی تشخیص جنسیت هم میشه جدا بری که از هفته ۱۵ یا ۱۶ قابل تشخیصه
هروقت مشخص باشه و طرف متبحر باشه میگن.و ابنم بگم چون کیسه بیضه پسر تو هفته۱۱_۱۲ تشکیل میشه تشخیص پسر یودن خیلی سریعتر و راحت تره
آنومالی دقیقه 18هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.