سلام از چند هفته جنسیت رو میگن

۵ پاسخ

به نظرم ۱۴ هفته به بالا میگن من ۱۲ هفته و ۳ روز رفتم ان تی نگفت بهم

از ۱۵هفته اگه نی نی همکاری کنه و دکترم خوب بتونه تشخیص بده ولی صد درصدش ۱۸هفته هستش

سونوی تشخیص جنسیت هم میشه جدا بری که از هفته ۱۵ یا ۱۶ قابل تشخیصه

هروقت مشخص باشه و طرف متبحر باشه میگن.و ابنم بگم چون کیسه بیضه پسر تو هفته۱۱_۱۲ تشکیل میشه تشخیص پسر یودن خیلی سریعتر و راحت تره

آنومالی دقیقه 18هفته

سوال های مرتبط

مامان هیرکان مامان هیرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان پناه خانم مامان پناه خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه وتودلی💞 مامان ایلماه وتودلی💞 هفته نهم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته بیست‌وششم بارداری