انشالله به سلامتی زایمان کنی
نی نی کوشولو میاد😍
هیچی نیست گلم توکل کن بخدا
عزیزم انشالله که چیزی نیست نترس
انشاالله ک خیره گلم بی خبر نزارمون
خوبی؟
خیره عزیزم
لکه بینی تو هفته شما نشانه زایمانه
مبارکه عزیزم
بلا دوره ان شاالله
نترس چیزی نیست علائم زایمانه
خیره عزیزم .. من سر دخترم خونریزی داشتم مشکلی نیس نترس
نگران نباش منم صبح دیدم از علائم زایمانه ، زایشگاهی دیگه ان شاءالله به سلامتی زایمان میکنی
براچی میترسی گلم هفتت بالاس شاید وقتشع
هفتت بالاس عزیزم بچت بدنیا هم بیاد صحیح و سلامت میاد بغلت اصلا نگران نباش
اقا ایلیا دازه میاذ😀🩷
نترس خواهرررری
هیچی نیست
هفته تم بالاست نگران چی هستی😘😘
چرا گریه میکنی😬
دیگ وقت زایمانته گلم
انشالله بخوبی و سلامتی
دیگ باید زایمان کنی بسلامتی
نزدیک زایمانه
در حد لک یا خونریزی مداوم؟
ترس نداره انشالله زایمان میکنی
نگران نباش عزیزم ایشالله چیزی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.