برام دعا کنید اومدم زایشگاه خون دیدم ترسیدم😭

۲۱ پاسخ

انشالله به سلامتی زایمان کنی

نی نی کوشولو میاد😍

هیچی نیست گلم توکل کن بخدا

عزیزم انشالله که چیزی نیست نترس

انشاالله ک خیره گلم بی خبر نزارمون

خوبی؟

خیره عزیزم
لکه بینی تو هفته شما نشانه زایمانه
مبارکه عزیزم

بلا دوره ان شاالله

نترس چیزی نیست علائم زایمانه

خیره عزیزم .. من سر دخترم خونریزی داشتم مشکلی نیس نترس

نگران نباش منم صبح دیدم از علائم‌ زایمانه ، زایشگاهی دیگه ان شاءالله به سلامتی زایمان میکنی

براچی میترسی گلم هفتت بالاس شاید وقتشع

هفتت بالاس عزیزم بچت بدنیا هم بیاد صحیح و سلامت میاد بغلت اصلا نگران نباش

اقا ایلیا دازه میاذ😀🩷

نترس خواهرررری
هیچی نیست
هفته تم بالاست نگران چی هستی😘😘

چرا گریه میکنی😬
دیگ وقت زایمانته گلم
انشالله بخوبی و سلامتی

دیگ باید زایمان کنی بسلامتی

نزدیک زایمانه

در حد لک یا خونریزی مداوم؟

ترس نداره انشالله زایمان میکنی

نگران نباش عزیزم ایشالله چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان مانلی🎀🌸 مامان مانلی🎀🌸 ۱۳ ماهگی
مامان گل دختر مامان گل دختر ۳ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته چهلم بارداری
مامان چیـپَّلُـوك🐨🤍 مامان چیـپَّلُـوك🐨🤍 ۱۰ ماهگی
مامان الاء و اسماء مامان الاء و اسماء ۳ ماهگی