میشه یکی بمن کمک برسونه جنسیتو؟ ترشی و شیرینی ویار نمیکنم ولی بهم لواشک بدن میخورم شیرینی بدن میخورم بیشتر شیرینیو با اشتیاق میخورم، ویارمم زیتونه و نمک
راست میل به شیرینی ندارم اصلا
ترش و شور کمی بیشتر دوس دارم
نفس تنگی
شکم پهن
تنبلی
تهوع امم صبحگاهی بود کمم بود الان خوب شده
سمت چت
میلم به ترشی بیشتره تا شیرینی اولش تهوع داشتم کم بود با قرص رفع شد الان ندارم کمر درد پا درد دارم بیشتر خوابم کم شده از غذا یا بوش بدم نمیاد
تهوع زیاد و شدید،میل به شوری، میوه های ترش مثل گوجه سبز ،هندوانه هم خیلی میل داشتم اوایل،خواب در حد همون خواب شب،در طول روز خواب ندارم
سمت چپه
چیزای ترش دوست دارم
حالت تهوع هم اون اولا که داشتم بعد از خوردن ناهار بود و کم بود
شکمم هم پهنه
اوایل هم کمی تنبلیم میومد ولی الان خیلی کمتر شده
میل زیادی به چیزای شیرین دارم چیزای ترش اصلا نمیتونم بخورم سمت راستمه تنبلی زیاد دارم تهوع صبحگاهی کم دارم
من بچم دختره حالت تهوع واستفراغ زیاد داشتم هیچی نمیتونستم بخورم هنوز حرکتاشو متوجه نمیشم
من میچرخه برا خودش یجا بند نمیشه 😂😍 بیشتر چیزای شیرین دوس دارم من
اوایل خیلی بالا میاوردم
دوس دارم همش بخوابم
شکمم گرده زیاد پهن نیس
از دیروز تنگی نفس دارم خیلی گرمم
من بچم دختره
ولی کلا میلم ب شیرینی بود خیلی زیاد با شوری
خیلی تنبل شده بودم
تهوع هم هرروز صبح داشتم
ولی ترشی نمیتونستم بخورم اگ میخوردم تهوعم بیشتر میشد
من نینیم دختره هیچ تهویی اصلا ندارم ترشی و شوری رو خیلی دوست دارم همچیم عین قبلنه حالت بچه بریچ بود و لگد هاش بیشتر پایین شکمم هستش
ربطی ندارد من بچه اولم دختربودتنبل بودم ویارشیرین دومی دخترسرحال ویارترشی وشور
سمت راستم هست
شیرینی اصلا دوست ندارم
عاشق چیزای ترش هستم
شکم مثل توپ بسکتبال
تهوع اصلا نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.