چند هفته بیمارستان بستری میکنن برای طبیعی

۳ پاسخ

تا ۴۰ که میمونی اگه دردت نگیره، میری معاینه میکنن اگه شرایطت بود بستری میکنن وگرنه برمیگردونن تا دوباره ۴۱ اینا بری

من دکترم برای ۴۰ هفته تمام نامه بستری داد

بایر دردت بگیره دهانه رحم چهار سانت باز شده باشه
اگه هم زایمان نکردی تا ۴۱ زمان داری دردت بگیره
هر هفته هم دیگه باید ان اس تی انجام بدی اگه خدایی نکرده مشکلی باشه خودشون بستری میکنن

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد