تا ۴۰ که میمونی اگه دردت نگیره، میری معاینه میکنن اگه شرایطت بود بستری میکنن وگرنه برمیگردونن تا دوباره ۴۱ اینا بری
من دکترم برای ۴۰ هفته تمام نامه بستری داد
بایر دردت بگیره دهانه رحم چهار سانت باز شده باشه
اگه هم زایمان نکردی تا ۴۱ زمان داری دردت بگیره
هر هفته هم دیگه باید ان اس تی انجام بدی اگه خدایی نکرده مشکلی باشه خودشون بستری میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.