من الان 39 هفته و 3 روز هستم دکتر گفت اگه داخل ای هفته دنیا نیومد چهارشنبه صبح بستری میشی
میشم 40 هفته و 2 روز
من رفتم گفتن تا ۴ سانت نشی بستری نمیشی و تا ۴۲ هفته وقت داری ☹️
سزارین ۳۸ هفته
40 هفته
سوال منم هست. دکتر ک بهمنوبت نمیده. فقط ویزیت میگیره.
منظورت ترخیصه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.