بیمارستان چند هفته بستری میکنن برای زایمان

۶ پاسخ

من الان 39 هفته و 3 روز هستم دکتر گفت اگه داخل ای هفته دنیا نیومد چهارشنبه صبح بستری میشی
میشم 40 هفته و 2 روز

من رفتم گفتن تا ۴ سانت نشی بستری نمیشی و تا ۴۲ هفته وقت داری ☹️

سزارین ۳۸ هفته

40 هفته

سوال منم هست. دکتر ک بهم‌نوبت نمیده. فقط ویزیت میگیره.

منظورت ترخیصه؟

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد