خانما اب دور‌جنین ۲۵شده خیلی میترسم
ممکنه زایمان زودرس بگیرم؟

۷ پاسخ

دیگه تو هفته شما زودرس نیست که

وقتشه دیگه زایمان کنی بچه کامل هست

عزیزم تو هفته شما هیچ مشکلی نیست دیگه برا زایمان

اگه هفته سی هشت بارداری هستین که دیگه جای نگرانی نیست هر موقع زایمان کنین مشکلی پیش نمیاد

شما دیگه زودرس نیستی

استراحت کن تا 38 هفته برای منم زیاد بود ولی 39 ترکید

بعد ۳۷هفته زایمان زودرس نمیشه که

سوال های مرتبط

مامان اریا و آوینا مامان اریا و آوینا ۱۲ ماهگی