خانوما ویتامین آ د به بچه هاتون میدین ؟بهداشت گفت بگیر بهش بده
چقد میدید ؟

۱۱ پاسخ

آره عزیزم من دکتر براش نوشت . بهداشت که هیچی نگفت

بهداشت خودش بهم داد
نصف قطره چکان صبح میدم نصفشو بعد از ظهر

بله تا دو سالگی هم باید بخورن.
قطره چکون رو پر کن.

من آد ویوا کیدز میدم یه سیسی هر روز صبح

سلام عزیزم بسلامتی زایمان کردی

من خارجی خریدم براش با شیرخشک قاطی میکنم چون خیلی روغنی

اره بهداشت خودش باید بهت بده

اره از ۵ روزگی میدم
روزی یه قطره چکان کامل

بهداشت باید خودش بده روزی ۲۵قطره

آره عزیزم بهش بده روزی 25قطره

اره هر روز میدم ۲۵ قطره

سوال های مرتبط

مامان محیا👧🏻🌈 مامان محیا👧🏻🌈 ۱۲ ماهگی
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی