۱۵ پاسخ

میبریش بهداشت؟چی بهت گفت؟ اون نمودار مهمه فقط نه نظر اطرافیان😊 هر بچه ای یه مدلیه دیگه شاید استخون بندیش پر تر از گوشت تنش باشه

پسرمنم وارد۵ماهگی شد بردمش بهداشت گف وزنش کمه ۶کیلو داره فقط شیرکمکی روزی دوبار میدم زینک وهمچی میدم لاغره چکارکنم

ببین اینم یه مرحله از اطرافیانه انگار، انقدر بچه منو مقابسه میکنن و مگین شیرت قوی نیست و بچه فلانی سه ماهگی انقدر بود، بچه تو کوچیکه، برام مهم نیست، خداروشکر تک نموداره و این کافیه، تازه رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی هم داره صد درصد نمیتونه اندازه بچه هایی که اینا رو ندارن وزن بگیره

نسبت قد و وزنش خوبه

بچه منم همینه تو ۴ماه
میگن ریزه

خیلیم خوبه عزیز دختر من الان ۴۴۰۰هست

ماشاالله وزنش که خیلی خوبه

نه ماشالله خوبه دختر منم هرکی میبینه میگه کوچیکه هنوز به مادر و مادرشوهرم میگن تو به این به بچه برس یکم جون بگیره منم گفتم والا شیر اونا هیلی وقته قطع شده😐ولی دکتر و بهداشت میگن خوبه خودش هم شیر خودم البته تو خواب میخوره هم شیر خشک میخوره

دقیقا دختر منم همین

خب بازم خوبه ...سالم باشن انشاالله

ماشاءالله خیلی هم خوبه پسر من دوماهگی پنج و خورده ای بود

نمودار ورنش خوب باشه مهم نیست
اگه گهواره داری تو ابزار رشد وزن و قدش رو بزن ببین چه طوریه یا بهداشت بهت میگه

بچه منم دقیقا همینه.بخاطر قدشون لاغر بنظر میرسن

چون ماشاالله قد بلنده رشد قدی داره

دقیقا هم قد و هم‌وزن پسر منه ب منم میگن

سوال های مرتبط