من 24 ساعت که شدم خوب شد هر 4
ساعتی قطره بهش دادم جای واکسن هم قطره زدم
محل واکسنم از همون استا بزن میگن دردشو کم میکنه ،من زدم الانم خوابه ان شااللع که اذیت نشن
منم امروز زدم، گفت هر۴ساعت ۲برابر وزنش استا بده
تا سه روز قطره هر چهار ساعت بده تبش هم از ۳۸بیشتر نشه کمپرس سرد گرم هم بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.