۴ پاسخ

من 24 ساعت که شدم خوب شد هر 4
ساعتی قطره بهش دادم جای واکسن هم قطره زدم

محل واکسنم از همون استا بزن میگن دردشو کم میکنه ،من زدم الانم خوابه ان شااللع که اذیت نشن

منم امروز زدم، گفت هر۴ساعت ۲برابر وزنش استا بده

تا سه روز قطره هر چهار ساعت بده تبش هم از ۳۸بیشتر نشه کمپرس سرد گرم هم بزار

سوال های مرتبط

مامان بردیا👼💙 مامان بردیا👼💙 ۱۲ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی