عزیزم اگه دلپیچه داری عرق زنیان خیلی خوبه من چندروز اینجوری بودم دوسه مرتبه خوردم خوب شدم
دمنوش نعنا و نبات عالیه اگه نداری تو آب جوش یکم نبات بریز با چند قطره عرق نعنا
قرص چی خوردی؟ حتما مسموم شدی ؟ تهوع هم داری؟؟ آبلیمو یکم نمک بزن فشارت نیفته بخور ضدعفونی کنه ،،بالا نیاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.