۳ پاسخ

عزیزم اگه دلپیچه داری عرق زنیان خیلی خوبه من چندروز اینجوری بودم دوسه مرتبه خوردم خوب شدم

دمنوش نعنا و نبات عالیه اگه نداری تو آب جوش یکم نبات بریز با چند قطره عرق نعنا

قرص چی خوردی؟ حتما مسموم شدی ؟ تهوع هم داری؟؟ آبلیمو یکم نمک بزن فشارت نیفته بخور ضدعفونی کنه ،،بالا نیاری

سوال های مرتبط

مامان معین ملکا مامان معین ملکا ۱ سالگی