دوتاش۳ونیم
من شیراز انجام میدم پنج تومن گفتند که پانصد تخفیف دادن خود دکتر سنو ۱۷۰۰ هم آزمایش دوم باید برم انجام بدم
سلام اگر منظور ان تی هست مااهوازیم ازمایش با بیمه ۵۰۰شد از۱۶٠٠،سونو هم تقریبا۱۷٠٠بیمه نداشت.
سه تومن سونو ۱۷۵۰ ازمایش
آزمایش ۳ شد و سونوگرافی ۲۵۰۰ فک کنم
سونو انتی البته ولی غربالگری یادم نیست
سلام عزیزم ۵ خورده ای شدش
سلام عزیزم تهران 4700
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.