فک کنم اینجوریه
مثلا امروز سیب میپزی بهش میدی
سه روز تکرار میکنی
بعد سه روز ی چیز جدید اضافه میکنی بهش
سه روز تکرار میکنی ب این ترتیب اگ تو این سه روز دونه نزد علائمی نداشت ینی حساسیت نداره
از هر ماده ی غذایی 3 روز به بچه میدی اگر تغییری در حالش ایجاد شد مثلا اسهال ، یبوست ، دلدرد، جوش زدن دیگه بهش نمیدی تا یک ماه دوباره امتحان میکنی ، البته ماده غذایی مربوط به سنش نه یک ماده ای که مطمئنا آلرژی زا هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.