۲ پاسخ

فک کنم اینجوریه
مثلا امروز سیب میپزی بهش میدی
سه روز تکرار میکنی
بعد سه روز ی چیز جدید اضافه میکنی بهش
سه روز تکرار میکنی ب این ترتیب اگ تو این سه روز دونه نزد علائمی نداشت ینی حساسیت نداره

از هر ماده ی غذایی 3 روز به بچه میدی اگر تغییری در حالش ایجاد شد مثلا اسهال ، یبوست ، دلدرد، جوش زدن دیگه بهش نمیدی تا یک ماه دوباره امتحان میکنی ، البته ماده غذایی مربوط به سنش نه یک ماده ای که مطمئنا آلرژی زا هست

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی