۳ پاسخ

سلام عزیزم. از توی سایت باید نوبت بگیری
من تازه اونجا بودم ۷۵۰ ویزیتش

از سایت نوبان
فک کنم ۵۰۰ و خورده ای یا ۶۰۰ بود
دقیق نمیدونم . همسرم پرداخت کرده من تو ماشین بودم .

از سایت نوبان باید بگیری
من دوماه پیش رفتم ۵۵۰ گرفت با بیمه البته

سوال های مرتبط