دکتر مسعود رجب پور و میشناسین؟؟؟ دکتر خوبیه؟؟

۲ پاسخ

خدا خیرش بده بد تایپ شد

آره عالیه من همین امروز مطب بودم خداییش بده قشنگ وقت میزاره توضیح میده معاینه میکنه داروهاشم اثر میزاره واقعا

سوال های مرتبط