خانما سیرجانی دکتر باستانی دکتر خوبیه

۴ پاسخ

ب درد اصلا نمیخوره

خالم بچهاشو میبره خیلی راضیه

فک نکنم
من تجربه بردن پیش مسلمی صالحی و جواهری دارم ک هر سه عالی بودم

آره خوبه من می‌بردم ولی بلوردی و غضنفرپورم خیلی خوبن

سوال های مرتبط