۸ پاسخ

اصلاً دکتر خوبی نیست.خیلی بیسواده و یکسال تمام نتونست حساسیت به لبنیات دخترم رو تشخیص بده و ما رو خیلی اذیت کرد.
یه دکتر تهران بردم فوری تشخیص داد.

نوبت نمیده عزیزم

هرروزم صبح وعصر مطب هست

ببردکتر مطیعی

حبیبی برای تغذیه اس که .

سلام ببر پیش اکرم طاهری خیلی خوبه و دلسوزه

اره ولی برای رفتن پیشش هفت خوان رستم رو باید بری

سلام ببر عاطفه کریمی عالیه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی