۸ پاسخ

اصلاً دکتر خوبی نیست.خیلی بیسواده و یکسال تمام نتونست حساسیت به لبنیات دخترم رو تشخیص بده و ما رو خیلی اذیت کرد.
یه دکتر تهران بردم فوری تشخیص داد.

نوبت نمیده عزیزم

هرروزم صبح وعصر مطب هست

ببردکتر مطیعی

حبیبی برای تغذیه اس که .

سلام ببر پیش اکرم طاهری خیلی خوبه و دلسوزه

اره ولی برای رفتن پیشش هفت خوان رستم رو باید بری

سلام ببر عاطفه کریمی عالیه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی