خانوما برای قد بچه هاتون چ کار کردین ک جواب گرفتین

۲ پاسخ

شربت زینک.یکسالی ازمایش دادزینکش پایین بود،دکتر گفت دو ماه بده دوماه نده و ...تا یکسال و نیم. بردم مجدد چکاب یکسال و نیمش،دوبار قدش گرفت، گفت فکر کردم اشتباه.گرفتم .عالی بوده و ادامه بده.تا دوسالگی ببرم ببینم چقدر شده

سوال منم هست

سوال های مرتبط