اره.
من دیروز سوراخ کردم
آره خیلیم خوبه منم دو روز بود سه ماهه شده بود سوراخ کردم اون موقع دستاش زیاد کنجکاوی نداشت برای صورتش ولی الان ک ۴ ماهه شده دائم دستاش با گوشش بازی میکنه روی سرش میکشه اگه الان سوراخ میکردم خیلی بیشتر اذیت میشه حس میکنم
هرچی زودتر بهتر
دکتر دخترم گفت ۶ماهگی سوراخ کن الان زوده
من دختر اولم رو همون روز که به دنیا اومد و این یکی رو۴۰روزگس سوراخ کردم
منم میخوام دو سه روز دیگه سوراخ کنم
از چهارماهگی به بعد بهترین زمانه
این صحبت دوتا دکتر بود که من ازشون پرسیدم
من دختر اولمو 4 ماهگی سوراخ کردم
ایندفعه میخوام واکسن دوماهگیشو زد ببرمش
من یکماهگی سوراخ کردم 😁🤚🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.