۳ پاسخ

منم 3ماهگی سوراخ کردم فقط وقتی سوراخ کردی بجای گلگوش نخ بکن توگوشش تا هم راحتتر تکون بدی هم زودتر خوب میشه

دخترم ۴۳ روزش بود سوراخ کردیم تفنگی گریه اش همون اوله
بعدش گریه نداره فقط هر شب با پماد چشم چرب میکردم و گوشواره رو میچرخوندم

من ۱ماهو نیم سوراخ کردم..تفنگی سوراخ کرد خداروشکر هیچ اذیتیم نشد فقط همون لحظه اونجا یذره گریه کردبعدش دیگه راحت بود

سوال های مرتبط

مامان زهرا♡🩷♡ مامان زهرا♡🩷♡ ۱۱ ماهگی
مامان 💓هانا💓 مامان 💓هانا💓 ۵ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی