۷ پاسخ

من که نابودم
بعد چند روز تونستم به آشپز خونه دستی برسونم حتی نمیتونم راه برم

من همش میرم‌دستشویی مثانه ام خیلی تحت فشاره همش فکر میکنم کیسه ابم پاره میشه راه نمیتونم برم

منم گلم منتظرم فقط بگذره از درد که خبری نیس نینی هم هنوز نچرخیده تا هفته دیگ برم سونو ببینیم کی زایمان میکنم

چندم برات زدن زایمان کنی

همه دردا ی طرف استرس زایمان ی طرف

من دیگه دکترم شنبه کف بیا برا عمل خسته شدم ینی دیگع

ایله منده😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨

سوال های مرتبط