نه بابا😄
من فامیل برام سه تا باز کرده بودن، دو تا دختر شده بود، یه دونه ش هم پسر... سونو رفتم پسر بود😄
این چیزا همش شانسی هست مثل فال
منم شکستن دختر بوده از اولش ان تی گفته دختره تا انو مالی ببینم چی میگه
برامن دختر بود و جنسیت هم همین شد
منم باز کردن پسر شدو درست بود
من باز کردم پسر بود ولی احتمال دختر دادن انتی
منم باز کردم گفتن پسره سونوهم رفتم پسر گفتن
من که خیلی اعتقاد دارم چون برای هرکسی بازکردیم همون شده بعدش وسرخودم هم پسر امد درست بود
فانه فقط
همشون سرگرمیه من همه تشخیص جنسیتای سنتی مثل سوزن نمک ایناروانجام دادم دختربوداماپسره بچم
برا من پسر بود جنسینم همون شد
برا من باز کردن پسر بود تا ببینیم چی میشه
برا منم مادرشوهرم باز کرده میگه دختر بوده تابرم انومالی ببینم چی میگه
همه کله پاچه ها دختر میشه برا من شکستن دختر بود ولی سونو پسر شد😂
برای من ۲بار پسر اومد
ولی الانم بلاتکلیفم تا حالا ۳بار دختر ۳بار پسر گفتن عجیبه😂😂😂😂
برا من انجام دادن پسر شد ولی هنوز سونو نرفتم اگه واقعا پسر شد که اعتقادم زیاد میشه😂
هیچیی ما دوتا کله پارچه شکستیم دختر بود سنو پسر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.