چرا تموم نمیشه این ماه اخر خدایا🫠

۷ پاسخ

تموم نمیشه روزا میگذرن ها ولی خبری از درد نیست به قول آبجیم نمی دونم شتر بودم که نزاییدم

من که میگم ۸یا ۹ طولانیم باشه قشنگه ذوق داره ادم من الان تو ۷ماهم انگار یه سال شده نمیره اصلا

برا منم

تحمل کن چند روز دیگه نی نیتو به سلامتی بغل می‌کنی 🌹🥰

واااقعاااااااا چراااااا🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠

برعکس تو من عاشق بارداری ام میگم چقدر سریع داره تموم میشه 😥 استرس بعد زایمان دارم بیشتر که چی پیش میاد

دیگ آخرشی ب امید خدا امروز فردا دردات شروع میشن

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣🌸 مامان جوجه کوچولو🐣🌸 ۹ ماهگی