تموم نمیشه روزا میگذرن ها ولی خبری از درد نیست به قول آبجیم نمی دونم شتر بودم که نزاییدم
من که میگم ۸یا ۹ طولانیم باشه قشنگه ذوق داره ادم من الان تو ۷ماهم انگار یه سال شده نمیره اصلا
برا منم
تحمل کن چند روز دیگه نی نیتو به سلامتی بغل میکنی 🌹🥰
واااقعاااااااا چراااااا🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠
برعکس تو من عاشق بارداری ام میگم چقدر سریع داره تموم میشه 😥 استرس بعد زایمان دارم بیشتر که چی پیش میاد
دیگ آخرشی ب امید خدا امروز فردا دردات شروع میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.