با ۳ روزتاخیر بتای بالای ۱۰۰۰ خوبه؟

۶ پاسخ

عالیه

اره عزیزم

منم اینجوریم 🫤 انشاالله که خیر باشه

من با ی روز تاخیر ۱۱۱۰ بود دوقلوم نیس🤣خیلی ام خوبه مشکلی نیس

شاید دو قلو باشه
من با ۴ روز تاخیر رفتم عدد بتام ۵۴ بود

عزیزم امروز رفتی ازمایش خون دادی یعتی سه زور از موعدت گدشته

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 🩵💙 مامان گل پسرام 🩵💙 ۳ ماهگی
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته دهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان عسلان💛🍯🐝 مامان عسلان💛🍯🐝 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا😍🙏 مامان معجزه خدا😍🙏 هفته بیست‌وچهارم بارداری