دوسال و نیمی باید ببریم قد و وزن؟؟

۵ پاسخ

بله گلم

آره باید ثبت بشه

آره از بچه ثبت می‌کنن
از پدر مادر هم چکاپ می‌کنن یادداشت می‌کنن!!!
بمن و شوهرم ویتامین دی و این چیزا دادن!!!
به دخترم هم یه کپسول ژلی که خالی کرد دهنش
گفتن هر شش ماه این کپسول میدن

بله باید ببریم

آره.

سوال های مرتبط

مامان پسرم زندگیم😍 مامان پسرم زندگیم😍 ۳ سالگی
مامان دنیز🫧🍭🧸 مامان دنیز🫧🍭🧸 ۳ سالگی