اره من مشکلی نداره اصلا
من ۴۰ میخورم برای رفلاکس
من روزی یه فاموتیدین 40
من روزی یکی ۴۰خوردم برا سوزش و ترش کردن معده ام ،دکتر ۳۰تا داد ولی من سه روز خوردم دگه خوب شدم و ادامه ندادم
اره منم میخورم
اره عزیزم من میخورم معدم اذیت کردنی
اره من میخوردم برا معده دردم
من فاموتدین ۴۰ میخوردم برا سوزش معده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.