خانما کسی تو بارداری دکترش فاموتیدین ۲۰ تجویز کرده

۸ پاسخ

اره من مشکلی نداره اصلا

من ۴۰ میخورم برای رفلاکس

من روزی یه فاموتیدین 40

من روزی یکی ۴۰خوردم برا سوزش و ترش کردن معده ام ،دکتر ۳۰تا داد ولی من سه روز خوردم دگه خوب شدم و ادامه ندادم

اره منم میخورم

اره عزیزم من میخورم معدم اذیت کردنی

اره من میخوردم برا معده دردم

من فاموتدین ۴۰ میخوردم برا سوزش معده

سوال های مرتبط