۹ پاسخ

وزنش معمولیه.میتونه بیشتر از این باشه.پروتئین تاثیرش بیشتر از میوه اس.

میوه زیاد باعث میشه قند بره بالا چاقی بچه با قند خوب نیست بچه ای که ژنشو داشته باشه با رسیدگی هم تپل دنیا میاد ولی با قند بچه رو چاق نکنید

من شنیدم بادام تخم مرغ آب‌پز، مغزیجات میوه و... مادر رو چاق نمیکنه ولی به نی نی وزن میده

یچیزایی بچه رو وزن میده ولی مادر و چاق نمیکنه

میوه برا ۳ماه دوم جوابه....۳ماه اخر فقط پروتیین

عزیزم فکر کنم به خاطر قندی هست که میوه داره که بچه رو تپل میکنه. فکر کنم بعد از زایمان وزنش بریزه. اگر مبخوای بچه تپل سالم باشه و تپل بمونه بایدمصرف پروتئین رو تو غذا زیاد کنی. گربوهیدراتم کم کنی

دوست منم بدویار بود فقط میوه می‌خورد بچش درشت بدنیا آمد

دکتر به من گفت غذا باید بخورم میوه ام ویتامین داره

خوبه ماشالله من نمیدونم ولی در کل میوه رو ترجیح میدم به غذا یعنی خیلی دوست دارم میوه هر روز باید بخورم مخصوصا میوه تابستون

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد