چیکار کنم تب دخترم نره بالا؟؟؟

۴ پاسخ

زیر بغل نباید خیس کنید. لرزش میگیره. فقط پیشانی و کف دست وپا

قطره استامینوفن بده هر ۶ ساعت دوبرابر وزنش،پاهاشو دستاشو زیر بغلشو کهنه خیس کن بزار،مای بی بی نبندش،لباس نازک بپوش تنش،اگه خوب نشد ببر دکتر

استامیوفن پاراکید بده بهش

چرا تب کرده

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک ۱۱ ماهگی