بهترین روش اینه که من میگم پیاز سرخ کن زردچوبه ادویه اضافه کن سبزی ماهی بریز به اندازه بعد میگو هارو اضافه کن تفت بده بو خام گرفته بشه
بعد برنج های خیس خورده رو به میگو ها اضافه کن یه انگشت بالا تر آب باشه کافیه نمک شو هم اندازه بگیر بزار رو اجاق متوسط وقتی آبش تبخیر شد کمی روغن بریز روش با ادویه بزار دم بکشه بعد از دم با ترشی نوش جان کن
من اردمو مزه دار میکنم با نمک و فلفل فقط بعد میگوهارو توارد میزنم سرخ میکنم 🤤🤤
چجوری دوست داری دو پیازه یا قلیه یا دمپختی یا استانبولی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.