۳ پاسخ

بهترین روش اینه که من میگم پیاز سرخ کن زردچوبه ادویه اضافه کن سبزی ماهی بریز به اندازه بعد میگو هارو اضافه کن تفت بده بو خام گرفته بشه
بعد برنج های خیس خورده رو به میگو ها اضافه کن یه انگشت بالا تر آب باشه کافیه نمک شو هم اندازه بگیر بزار رو اجاق متوسط وقتی آبش تبخیر شد کمی روغن بریز روش با ادویه بزار دم بکشه بعد از دم با ترشی نوش جان کن

من اردمو مزه دار میکنم با نمک و فلفل فقط بعد میگوهارو توارد میزنم سرخ میکنم 🤤🤤

چجوری دوست داری دو پیازه یا قلیه یا دمپختی یا استانبولی؟

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری