درسته دریاخانم خوب میدونه منم همینوگفتم ولی میگه اصلاهیچی نگفته شایدمطمعن نبوده دیگ زده ازمایش بگیره
حالاهیچی نگو ب هیچکس چون معلوم نیست بزاردوهفته دیگه بیخیال باش اگ بارداربودی ک هیچی اگ نبودی ب فکرکیستت باش ک برطرف بشه انشالله بزودی باردارمیشی بدنت آماده هست
دخترمواظب خودت باش انشالله ک باردارباشی دوهفته دیگه صبرکن اگ پریودنشدی تست بزن بمنم یک خبربده
از۵ ب بالا برای بارداریه البته بعضیاهم بالاهست از۸و۹ ب بالا بارداریه شمانزدیکی اون اگ ریزش کنه پریودمیشی ومیادروی ۲و۳
من نزدیک ۵۰روزه کورتاژ کردم عزیزم رابطه داشتم ولی ببخشید داخل ریخته نشده نمیدونم والا فردا میرم پیش پزشکم توکل به خدا
چون کورتاژ کردی خوب صبرکن یک ماه دقیق بگذره بدنت ب حالت اولیش برگرده جلوگیری نداشتی بعدازکورتاژ بدنت الان ضعیفه بخودت برس حداقل یک کم جون بگیری اندومترت بالاس براهمون نوشته تطابق باازمایشگاه اگ باردارباشی تادوهفته دیگ معلوم میشه
ضخامت اندومترت بالایه مم روی ۷بود رفتم نوشت ازمایش هم بگیر ولی فرداش پریودشدم
یککم صبرکن همینکیست بعدازمدتی البته برای بعضیامیبینن بچه بوده انشالله ک خیره صبرکن ازموعدت بگذره تست بزن
توسونوت نوشته ازمایش بگیر تطابق باازمایش نوشته برات چون اندومترت خوبه هیچی بهت نگفت
گفته ازمایش بگیر احتمال داده باردارباشی تست نزدی
برا بعضيا زود دفع ميشه اصلاح سبكم بايد باشه ولى ميتونى از روز ٥ پريودى ال دى بخورى، ال دى بهتره مارك ياسمين بگيرى خارجيشه، ايرانيش سردرد و حالت تهوع داره
یک الی دو سیکل .
ال دی بخوری توی ۲۱ روز ولی نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.