۴ پاسخ

من یه هفته همش بچه رو آزار دادم با دارو و شیاف اخر سر سه روز بستریش کردم خوب شد

چرا چند روزه همه بچه ها تب میکنن ؟ پسر منم چند روزه همین علائم رو داشت

حتمن ویروس جدیده رو گرفته.
پسر منم اینجوریه.
ببرش دکتر یا پاراکید بده بهش هر چهار ساعت.

ببرش دکتر ویروسه

سوال های مرتبط