سیمیلاک کامفورت یا نان کامفورت؟

۲ پاسخ

من سیمیلاک میدم راضی ام

من نان کامفورت میدم
خوب و بديش نمیفهمم قبلش نان اوپتی پرو میدادم خوب وزن دهی داشت خدایی

سوال های مرتبط