سلام بی بی چک رو باید ناشتا باشی حتما

۱۱ پاسخ

خداروشکر منفی شد

زدم طلاقت نیاوردم

نه ب ناشتا بودن ربطی نداره ولی صبح بهتره چون جوابش دقیق تره

من با یروز تاخیر و ناشتا زدم که پر رنگ هم اومد ، اگه تاخیرت زیاد باشه فرق نمیکنه که ناشتا باشی یا نه

ادرار اول صبح دقیقه

اولین ادرار صبح میگن باشه
کاری ب ناشتا بودن نداره

بهتره صبح بزنی که ازشب تا صبح ادرار نکردی phبالاتره

نه اون آزمایش ۷ون
مم غروب زدم مثبت بود فرداییش که ناشنا بودم زدمم مثبت بود

چند روز عقب انداختی
نه

نه به ناشتا بودن چه ربطی داره
فقط میگن لا ادرار اول صبح که غلیظتره انجام بشه بهتره چون غلظت هورمون هم بیشتره

حتما که نه ولی بهتره ناشتا باشه
اگه هفته ات بالا باشه هر وقت بزنی نشون میده

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فاطمع زهرا مامان فاطمع زهرا ۲ سالگی
مامان کارن 🩵کایرا🩷 مامان کارن 🩵کایرا🩷 ۴ ماهگی