خداروشکر منفی شد
زدم طلاقت نیاوردم
نه ب ناشتا بودن ربطی نداره ولی صبح بهتره چون جوابش دقیق تره
من با یروز تاخیر و ناشتا زدم که پر رنگ هم اومد ، اگه تاخیرت زیاد باشه فرق نمیکنه که ناشتا باشی یا نه
ادرار اول صبح دقیقه
اولین ادرار صبح میگن باشه
کاری ب ناشتا بودن نداره
بهتره صبح بزنی که ازشب تا صبح ادرار نکردی phبالاتره
نه اون آزمایش ۷ون
مم غروب زدم مثبت بود فرداییش که ناشنا بودم زدمم مثبت بود
چند روز عقب انداختی
نه
نه به ناشتا بودن چه ربطی داره
فقط میگن لا ادرار اول صبح که غلیظتره انجام بشه بهتره چون غلظت هورمون هم بیشتره
حتما که نه ولی بهتره ناشتا باشه
اگه هفته ات بالا باشه هر وقت بزنی نشون میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.