چند روز بعد از سزارین کامل سر پا شدید؟ بخیه هاتون تا چند روز میسوزه؟

۹ پاسخ

عزیزم دوتا شیاف دیکنوفناک بزار راحت میشی

دوروز بعد اوکی شدم قشنگ😍

دو روز بعد سزارین مرخص شدم فقط رسیدم خونه دوش گرفتم و رفتم بیمارستان پیش پسرم تا ۸ روز دیگه سرپا شده بودم بخاطر بچم

مال من هنوزم از داخل درد میکنه

8 ساعت بعد عمل گفتن باید پاشی قدم بزنی بزور پاشدم
ولی در حالت کلی 15 روز بعد سزاریان به راحتی خودم کارهای خودمو کردم

من سزارینم خیلی بود خداروشکر اصلا بخیه هام نسوخت

۷ساعت بعد عمل اوکی بودم

فردا عملم سرپا بودم

من که بزور راه میرم و خیلی میسوزه

سوال های مرتبط