۵ پاسخ

من یه هفته بعد کامل دیگه رو‌ پا بودم

والا من طبیعی زایمان کردم الان 14روزه باز نمیتونم کامل خوب از جام بلند بشم شما ک دیگ سزارین هستین

۱۰ روز

بعد ک بخیه هاتو بکشی از الانت بهتر میشی

کدوم بیمارستان زایمان کردی عزیزم ؟؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی