۳ پاسخ

میشه عکسشو بفرستی من درستدکردم ولی بافت داره هرچی کوبیدم خوب له نمیشه

رقیق کن حالا یا با شیر خشک یا اب جوش

با اب جوشم میشه اگه بخوره

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی