۱۱ پاسخ

آره گلم

من همه چیو با شیر خودم رقیق میکنم

بد مزه میشه با آب جوش رقیق کن

اره د

من میدم

باشیر مادر،آبجوشیده،شیرخشک میشه رقیق کرد

بنظرم با آب جوشیده رقیق کنی بهتره شاید با شیر دوست نداشته باشه

آره عزیزم من سیب زمینی هم باهاشون قاطی میکنم

اره میشه

اره میتونی

بلهههه

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی