۱ پاسخ

نه ببین اینکار و کن ک میگم
رنده کن هرچیزی میخوای پوره کنی بعد با یکم آب بپز
وقتی رنده کنی خیلی زود میپزع خودشم له میشه
بعد اگر خواستی بریز تو صافی با آب خودش که توش پخته با پشت قاشق فشار بده از اون طرف پوره نرم میاد بیرون

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۷ ماهگی
مامان علی جآنم👼🏻🍼 مامان علی جآنم👼🏻🍼 ۱۱ ماهگی