مامانا موقع پهلو ب پهلو شما می‌شینید بعد دوباره میخوابید

۱۰ پاسخ

نه اما بعدش عذاب وجدان میگیرم 🤗

آره گاهی ک زورم میاد بشینم آروم آروم ب اون پهلو میشم ولی بیشتر میشینم بعد ب اون پهلو میشم 😬

دکترم گفت آروم به کمر بشو بعد بچرخ

من از دکتر پرسیدم گفت نیاز نیست خیلی آروم میپیچم

متأسفانه نه🤣

من نمیشینم

بله من می‌شینم و مبعد میچرخم

نه اروم اروم تاب میخورم

نه.ولی همینکه یهویی نچرخی هم کافیه.باید کم کم پهلوبه پهلوشد

نه والا

سوال های مرتبط

مامان نشونه🩷 مامان نشونه🩷 هفته سی‌ودوم بارداری