نه اما بعدش عذاب وجدان میگیرم 🤗
آره گاهی ک زورم میاد بشینم آروم آروم ب اون پهلو میشم ولی بیشتر میشینم بعد ب اون پهلو میشم 😬
دکترم گفت آروم به کمر بشو بعد بچرخ
من از دکتر پرسیدم گفت نیاز نیست خیلی آروم میپیچم
متأسفانه نه🤣
من نمیشینم
بله من میشینم و مبعد میچرخم
نه اروم اروم تاب میخورم
نه.ولی همینکه یهویی نچرخی هم کافیه.باید کم کم پهلوبه پهلوشد
نه والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.