از کجا فهمدیدین که دلش درد میکنه؟
من دیگه شربت کولیکشو از سه ماهگی ندادم چون یکم آرومتر شده بود ولی الان چند روزه باز بیقرار شده
بعضی بچه ها تا ۶ماهگی هم ادامه داره شکم درد
من 🥲🥲🥲اصلا خواب عمیق نداره همش باید یا تاب بدمش یا تو تابش باشه همیشه هم صدای سشوار باید باشه کولیک لعنتی خوب نشده ک هیچ بدتر شد رفلاکس هم داره داغونم تشنه ۱ساعت خواب کمکی هم ندارم شوهرمم کمک نمیکنه
به نام خدا بله و تازه چهارماهگی گفتم قربون سه ماهگیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.