۳ پاسخ

من امروز باید می‌گرفتم خیلی سخته از نوزاد یه ربع هم باید ببری بدی بیمارستان با سوند گرفتن از دخترم خیلی راحت تر بود

خب ی ارمایشگاه دیگ ببر من عصر بردم تاقبل یکساعت باید تحویل بدی

فکر میکنم داخل یخچال بتونی نگه داری

سوال های مرتبط