۵ پاسخ

ممنون مرسی

۳۷و نیم که تب نیست🤦🏻‍♀️تازه از۳۷/۷تب شروع میشه

اره طبیعیه تا سه روز شما الان باید پاراکید هر۶ساعت بدی اگه دیدی تب داره زیاد هر۴ساعت

دارم میدم

هر ۴ ساعت پاراکید بده

سوال های مرتبط