۵ پاسخ

گلم شما بعد از ۳۲هفته دیگه سونو رشد ندادی؟

من تا 1ماه نیم استفاده کردم حتی بیشترم میشد وزن نی نی 3600بود الانم 40 روزگی 4600. مارک مولفیکس باز بززگتر از مای بی بی

یکماههه

من الان دیگه فردا دوماهش تموم‌شد ۵ دونه دیگه ۱ دارع اونا استفاده کنم براش ۲ میخرم چون کوچک شده سایز براش ران های پاهاش رد پوشک میمونه

یک ماه اول

سوال های مرتبط

مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 ۹ ماهگی