۸ پاسخ

والله یکی از مامانا راهکاری که داد این بود که بعد واکسن نزارید بچه ها استراحت کنن حتما ببرید پارک که یکی دو ساعتی بدو بدو کنن تا پاشون نگیره بعد کمپرس گرم و سرد گذاشتین

خب مگه پاراکید نمیدی ک اذیت نشه

من گذاشتم راه رفتن عزیزم خیلی کم بغلشون میکردم
یک قلم خداروشکر خیلی سبک بود فقط تب خفیف کرد که استامیدادم براش یکیشون۱۲ساعتی تب داشت که بااستاکنترل میکردم وپاشم یکم درد میکرد راحت نمی‌تونست راه بره اطراف ناحیه واکسنو استامینوفن میزدم

دختر من میترسید پاشو زمین بزاره گولش زدم و زود گذاشتمش زمین بعد تحریکش کردم بره اسباب بازیشو بیاره چون میترسید دستشو گرفتم باهم راه رفتیم کم کم دستشو ول کردم دیگه خودش بدو بدو میکرد

بعضی ها جای واکسن استامینوفن میزنن

من امروز زدم خیلی راه رفت یه ساعتی خیلی گریه کرد ولی الان خداراشکر دیگه درد ندارن فقط یه کم تب میکنه

من بلافاصله بردمش خونه ی دوستم تا شب اینقد بازی کرد ک تا خود صبح خواب بود فقط پاشد یکم نق نق کرد سریع خوابوندمش فرداشم انگار ک نه انگار

من روغن حیوانی زدم ب پاش چند بار ماساژم دادم حوله هم گرم کردم...

سوال های مرتبط