کسی از این مایع استفاده کرده خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

من استفاده کردم خوش بو بود ولی کف نمیکرد زیاد

عالیه

خیلی خوبه لکه بریش عالیه

عااالی و خوشبو

منم گرفتم خیلی خوبه

اره خیلی خوبه بوشم خیلی خوبه بو نینی میده

عالیه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان HAMIN💚 مامان HAMIN💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنين زهرا❤️🌸 مامان نازنين زهرا❤️🌸 ۴ ماهگی