صبح واکسن 4 ماهگی زدیم نویان مدفوعش خیلی آبکی شذه طبیعی؟

۲ پاسخ

اره منم هر وقت واکسن زدیم تا دو سه روز هم تن تن پی پی کرده هم زیادو ابکی

اگر استامینوفن دادی مال استامینوفنه

سوال های مرتبط

مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی