۱۷ پاسخ

من سودوکرم زدم خوب کرد کالاندولا فایده نداشت

فاطمه جان پمادهیدروکورتیزون یک درصدبامشورت پزشکش بگیرید منم یکی دوبارزدم خیلی کم بهترشد نبایدروی پوست بکشی بایدضربه ای آروم بزنی ...

تصویر

تمیز بشور گردنش رو خشک کن بعدش پماد کالاندولا بزن
عاااالیه فوری خوب میشع

با براش پودر بچه هم بزن خنکه

کالاندولا بزن آبه روآتیش

برا دختر منم سوخته بود سودوکرم زدم اب رو اتیش بود سودو کرم بزن

پودر بچه بزن من میزنم خیلی خوبه

پودر بچه بزن

من همیشه یک شب قبل از حموم با روغن بدن بچه، بدنشو ماساژ میدم همه جای بدنشو روغن میزنم حتی سرشو بعد که حموم دادمش پودر بچه به بدنش میزنم و هروقت هم لباس عوض میکنم براش پودر بچه میزنم براش اصلا نمیذارم گردنش خیس بمون هی پودر میزنم براش

من پماد میزنم خوب نمیشه ولی زود زود حمام میبرم خودش خوب میشه.

من میشورم خشک میکنم پماد کالاندولا میزنم عالیه

منن دخترم اینجوریه اکزماس
نباید عرق کن و پوستش خشک بشع همیشع با پماد آد چربش کن
وپماد اگزاسین میزنم براش اکع دون بزنه وقرمز بشع

بشور و خشک کن. بعد روغن نباتی یا وازلین رو امتحان کن.

کرم پودر تالک و کالاندولا اینا میگن خوبه

نذار عرق سوز بشه با دستمال نمدار پاک کن

دختر منم دقیقا اینطوری شده ، می‌خوام ببرمش حموم شاید بهتر بشه

خوبه زینک اکساید خوب میکنه دو روزه

سوال های مرتبط