۵ پاسخ

دخترمن همون فرنی هم نمیخوره 😢

پسر منم ۹ماهشه هیچی جز سرلاک نمخوره

سرلاک گندم و سیب براش بگیر احتمالا دوست داشته باشه

تو غذاش یه ذره نمک یا شکر بریز
یکم سویق بریز
یکم طعم بده به غذاش
والا من الان به بچه ها از غذای خودمونم میوم بعضی وقتا کا میان سر سفره

الهییی چقدر بد غذا میوه میخوره یا نه؟

سوال های مرتبط

مامان کوکوووو مامان کوکوووو ۱۲ ماهگی
مامان نازدونه♥️ مامان نازدونه♥️ ۹ ماهگی
مامان نخودچه👼🏻🍼 مامان نخودچه👼🏻🍼 ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۲ ماهگی